شبكه و منتديات احدث البرامج
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

دخول

شبكه, منتديات, منتديات احدث البرامج, احدث, البرامج, لمحبى, البرامج, بانواعها, برامج المحمول, ثيمات, المحمول, برامج, كمبيوتر,

description نكت هتخلي البنات تحرق المنتدى  Empty نكت هتخلي البنات تحرق المنتدى

more_horiz
[وحدهم المديرون لديهم صلاحيات معاينة هذه الصورة] نكت هتخلي البنات تحرق المنتدى نكت هتخلي البنات تحرق المنتدى نكت هتخلي البنات تحرق المنتدى نكت هتخلي البنات تحرق المنتدى

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته 

دول شويه نكت كده من تجميعي للبنات العسولات 

عجوزة وبتتنطط على السرير ليه ؟؟؟؟ عشان يقولولها بس يا بنت

وحدة دخلت فيها الجمرة الخبيثة وطلعت تانى ليه؟؟ لقتها اخبث منها

واحدة بتصلى دخلت عليها اتنين الاولى قالت للتانية شوفى بتصلى وصلاتها خاشعة بصتلهم وقالت وكمان صايمة4

واحدة شنطتها اتسرقت راحت تبلغ الشرطة الضابط قالها روحى بيتك واحنا هنجبهالك من تحت الارض وهى مروحة شافت عمال البلدية بيحفروا قالتلهم شدو حيلكم الشنطة لونها بنى

واحدة دخلت محل صيانة كمبيوتر قالتلهم جهازى فيه عطل سالوها عن السبب قالتلهم كان فيه فيروس ورشيت داخله بيروسول 

واحدة شايلة زيت وماشية فى الشارع شافت قشرة موز قالت انا لو عديت هتزحلق والزيت يوقع منى وحطت الزيت وراحت اتزحلقت ورجعت اخدت الزيت ومشيت7

واحدة سمرة حملت عشر شهور ليه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟تسعة منهم حمل وشهر تحميص ايه وجه الشبه بين البنت والمسمار الاثنين ما يمشوش غير الدق على دماغهم

ابلة سالت بنت شاطرة فى الحساب قالتلها دى علامة ايه يا شاطرة(=)قالتلها 11
بس نايمة يا ابلة 

واحده غبيه ماشيه في الشارع وشايله زجاجه زيت شافت قشرة موزه واقعه على الارض فكرت وقالت في نفسها اذا مشيت والزيت فى ايدى هقع انا والزيت على الارض …. فراحت حطت زجاجه الزيت على الارض وراحت اتزحلقت على قشره الموز ورجعت اخذت الزيت ومشت
………………………………………….. …………..
وحده ضاعت شنطتها راحت تبلغ الشرطه قالولها ولا يهمك روحي البيت و حنا بنطلع الشنطة من تحت الارض وهي ماشيه شافت بالشارع عمال البلديه بيحفروا قالت لهم : شدّوا حيلكم يا رجاله على فكره لون شنطتى بنى
………………………………………….. ……………..
واحدة كانت متعودة إن هى وأخواتها بيشنكلوا بعض وهما ماشيين
بعد ما تجوزت خلت جوزها ماشى وشنكلته وقع على دراعه انكسر—————————————————

واحدة شغالة خدامة صاحبة البيت بتقولها إعملى حسابك عشان إحنا عايزين نفطر الساعة 8 الصبح
قالتلها خلاص ماشى بس لو أنا مصحيتش أفطروا متستنونيش
—————–

واحدة كانت حاطة كرسى وبتبص فوق الدولاب على حاجة فا أختل توازنها
وهى بتقع لمحت إن جوزها باصص عليها وهى بتقع قالتله أيه رأيك فى الحركة دى
————

واحدة راحت تجيب لمامتها دوا من الصيدلية رجعت لقيتها ميتة
قالت شوف المستفزة اللى بتوزعنى عشان تموت
——–

واحدة إتفقت مع زميلتها إنها تكتبلها الإجابات فى ورقة وتديهالها من غير ما المراقبين يا خدوا بالهم
وفعلا عملوا كده والبنت نقلت الإمتحان كله من الورقة بتاعت زميلتها
حتى نقلت الجملة اللى كانت فى الأخر اللى هى : متنسيش تقطعى الورقة لحسن المراقب يشوفها
يا فرحت خالتو بيا ———-

واحد اشترى غسالة فول أوتوماتيك مراته عزمت الجيران علشان يشوفوها ز تغيظهم حطت في الغسالة 20 كيلو غسيل والغسالة المسكينة بتاخد بس 7 كيلو وشغلتها والجيران باركولها وعزمتهم على كوباية شاي وبعد شوية الغسالة بدأت تنشف…… الغسيل ومن كتر الحمل عليها قعدت تتحرك ناحية البلكونة شفتها مرات صاحبنا قامت جريت عليها وقالت لها والله ماانت نشره الغسيل أنا اللي حنشره

خش بقى على المنوعات والمساطيل والمحششين عشان البنات متقلبش علينا 

مره واحد مستعبط اتجوز وحده مستعبطه… خلفو عيال مستهبله… استعبط الاب وعمل نفسه ميت..استهبلو العيالودفنوه.

واحدة مصرية ماشية في امريكا فواحد عاكسها فقالتلو: ((collect your self azarwise I will collect za street on you , your mother’s soul )) الترجمة بالعربي : لم نفسك بدل ما ألم الشارع عليك يا روح أمك

مدرس انجليزي بيقول لطالب لو عايز تقول لواحد تعالا هنا بالانجليزي حتقولو إيه ؟ قالو حقوله : كام هير ، قالو طب لو عايز تقولو يرجع تاني حتقولو إيه ؟؟ قالو : الف من الناحية التانية واقولو : كام هير .

مره جماعه مساطيل قاعدين فى خيمه ليها بابين بيحششوا وكانوا عايزين كبريت راحوا بعتوا واحد ( مسطول طبعا ) يجبلهم كبريت راح خارج من الباب ودخلهم من الباب التانى وسالهم: الاقى معاكم كبريت . قالولوا تعال اقعد احنا لسه باعتين واحد يجيب لما يجى ابقى خد منه

حمار وحشي و حمار عادي كانوا بيتسابقوا اول ما بدء السباق الحمار الوحشي جري والعادي متحركشي سالوه مجرتش ليه قالهم و الله ما انا متحرك من مكاني الا لما تجيبولي ترينج زيه

مره مدرس بيسأل الطالبه بتعملو ايه لما بتروحو…؟واحد قال انا بروح اتفرج على التليفزيون وانزل لاحمد بتاع الحشيش…والثانى قاله انا يروح العب كوره واروح لاحمد بتاع الحشيش… والثالث قاله انا بروح اصلى وافرأ قرأن واذاكر… فا المدرس فرح اوى وخده بالحضن وسأله انت اسمك ايه؟ قاله انا احمد بتاع الحشيش

احدة رايحة تشترى بغبغان الراجل قالها دا بغبغان جامد ترفعى رجليه اليمين يقولل اغنية لتامر حسني ترفعى رجليه الشمال يغنى لعمرو دياب قالتله ولو رفعت رجليه الاتنين هيعمل ايه رد الغبغان وقال هقع ياروح امك

مرة واحد سافر لأمريكا ولما رجع اصحابه سألوه :ايه ايه الي لفت نظرك هناك,فقال:انا شوفت العجب في امريكا تخيلو العيل الي عندو تلات سنين بيتكلم انجليزي

احد بيقول لصاحبه: شايف الست اللى واقفة هناك دى؟بتضرب كل يوم جوزها بالجزمةقال له: وعرفت ازاي؟رد: أصلها مراتي

واحد بلدياتنا واقف بيقلع هدومه فى ميدان التحرير .ولما الناس سألوه بتعمل ايهقالهم اصل الكمسرى قالى عشان اروح شبرا لازم اغير فى التحرير

نكت المساطيل والمحششين 

مرة واحد مسطول ماشى فى الشارع قال يارب يااااارب احط ايدى في جيبى الاقى 10جنيه يااااارب، حط ايده في جيبه لاقاه مخروم رجع يدور عليها لتكون وقعت .

مساطيل بيلعبوا على الطريق السريع اللي تدوسه عربية مرتين يبقى خسران .

مساطيل كل ما يظهر برق في السما يضحكوا ليه فاكرين حد بيصورهم .

واحد مسطول جاله توأم من الفرحه حلف على الدكتور ياخذ واحد

في واحد مسطول دخل على مراته ليلة الدخلة لقاها مكسوفة قال : الاخت اول مرة تتجوز .

مسطول راح للملعب وبيبص فوق ليييييييييه؟ …….. يدور على كلمة مباشر

مسطول دخل الملعب بعلم اسود …ليييييييه ؟يشجع الحكم .

واحدة مسطولة قالها أبوها جالك أخ صغير قالتو : بذمتك .. ماتقولش لأمي خليها مفاجئة

مسطول اول مره بحياتو بياكل لبانة قام حلف يمين ما ينام الليل الا لما يخلصها

واحد مسطول بيقول لمراتو في عندنا لبن قالتلو أيوا قال لها في عندنا عسل قالتلو أيوا قال لها في عندنا تمر قالتلو ايوا .. قالها قومي عمليلنا بيتزا

مسطول عمل عمليه لاقاها نجحت عملها مرة ثانيه

واحد مسطول معه قنبلة بيلعب بيها جه واحد وقاله له إنت بتعمل إيه كدا بتنفجر فقاله له ماتخافش معايا غيرها

سألوا مسطول : ايه رأيك بالزواج المبكر .. فقال : أي ساعة يعني

مره واحد ماشى راحت داست عربيه على صباع رجله راح حكى لواحد صاحبه مسطول قال له النهارده داست على صباعى عربية نزل صاحبها واعطى لى الف جنية راح صاحبه قدام القطر وقال له تعالى يا ابو الملايين

مره حرامى دخل على شقه فيها مسكول ومراته وعياله فقال للراجل طلع الفلوس اللى فى جيبك لقتل مراتك فالراجل قعد يضحك فقتل مراته فقاله طلع كل الفلوس اللى فى جيبك لاقتل ابنك والراجل لسه بيضحك المهم خلص على كل العيله فالحرامى فى الاخر قاله انت يا راجل انت مش عايز تدينى الفلوس اللى معاك ليه فقاله اطلع من دول يا بتاع الكاميرا الخفيه .

مرة اتنين مساطيل عندهم حصانين.. فكانوا عايزين يعلموهم علشان ما يتلغبطوش بينهم .. الاول قطع اذن حصانه وراح قال للتاني ، فالتاني قاله ااه يخرب بيتك انا بردك عملت كده…. فالاول راح فقع عين حصانه ، و راح قال للتاني…. فالتاني قاله ااه يخرب بيتك انا بردك عملت كده…. فالاول قاله انت هتصدعنى ليه… خد انت الحصان الاسود وانا الحصان البيض

في واحد مسطول اتصل بالإطفاء و قال هو يعني لو مفيش حريقة الواحد ميعرفش يطمن عليكم ويشوفكم .

واحد مسطول أكتشف بعد عشر سنوات أنه بيصرف على ولاد جيرانه .

واحد ماشي في الشارع لقى لوحة مكتوب عليها الكنز هنا قام يحفر لغاية ما لقى لوحة ثانية مكتوب عليها..صدقت يا حمار

مرة مسطول راح على لبنان ، دخل سنتر وسأل البائع : عندك لبنان بوو .. رد البائع : لا ، سأل مرة تانية : طيب عندك بيروت بوو .. رد البائع : شو بيروت بوو ولبنان بوو .. قال له .. كيف احنا بالشام عنا شام بوو 

واحد مسطول قالوا له في الصين كل دقيقة بينولد واحد قال يلعن أبو التطور احنا لسه كل 9 أشهر بينولد واحد

مسطول ضيع حماره رجع لبيته زعلان قالتلو مراته ماتزعلش دخلتك عليا تسوى عشرين حمار [وحدهم المديرون لديهم صلاحيات معاينة هذه الصورة]

مسطول ان الشيطان شاطر راح ذاكر معه

فلاح مسطول عايز يتطور كتب على الحمار تايوتا .

واحد مسطول ضرب اخوه كف قام سأله اخوه دا جد ولا هزار .. قاله جد قام قلو اخوه : كويس عشان أنا مش بحب الهزار .

كان في واحد مسطول بالقهوة قال للجرسون جبلي واحد قهوة وسط واتنين هجوم .
مره مسطول نفسه يشرب لبن راح فتح التلاجه وجاب علبة اللبن لقى مدة الصلاحيه منتهيه ……….زور التاريخ وشرب اللبن

إثنين مساطيل دخلوا على كلية الطب .. واحد طلع محاسب والثاني محامي .

شاب طالع من البيت قالت له امهرايح فين مردش عليها ومشى وقف تكسى عشان يركب قاله السائق رايح فين قاله يعني انا مقولتش لامي هاقولك انت .

وااحد مسطول بيسأل واحد مسطول فين شارع 26 يوليو قالوا متعرفش سنة كام بالتحدبد

مرة واحد واقف قدام التلاجة بيفتح الباب بتاعها براحة ويقفلة تانى جه صاحبه و قاله ليه كدة قاله اموت واع

منوعات فرفشة 

مرة دكتور تحاليل أمه ماتت قال : تحاليلى يا أمه 

.
* مرة فار فشار شاف جثة اسد قعد يجر فيها لغاية ما وصلها الغابة المهم الحيوانات كلها قعدت تهتف وتقول عاش الفار ، راح الفار رفس الاسد برجله وهو بيقول انا لما اتعصب ما برحمش .

* واد كسلان جدا شغال في ورشة كل اما المعلم يقول له هات مفك ، يقول له كمان شويه .. بكره .. مش وقته. ، وفى يوم لمبة الورشة اتحرقت ، المعلم قاله ركب اللمبه قال له دي حاجة سهلة قوي، وشاله المعلم على كتفه واستنى دقيقة دقيتين ربع ساعه مافيش حاجة ركبت ، قال له المعلم انت مركبتش اللمبه ليه؟ قال له اللمبه قلاووز وانت اللى مبتلفش يا معلم .

* مرة ثلاثة فشارين راحوا الجبل واحد اعمى و واحد اطرش وواحد اقرع الاعمى قال انا شايف النملة التى فوق الجبل و الاطرش قال انا سامع دبتها والاقرع قال أنا شعرى وقف من كتر الكدب .

* مره اثنين بيفشورو علي بعض الاول بيقول الي الثاني تتصور ماما جابتلنا حله وسعها 10 فدان الثاني قوله ايه يعني انا ماما جابتلنا باميه طولها متر الاول قام قاله بتطبخوها فين دي قله في حله امك .

* مرة اتنين أغبيا عندهم حصانين .. فكانوا عايزين يعلموهم علشان ما يتلغبطوش بين

هم .. الاول قطع ودن حصانه وراح قال للتاني، فالتاني قاله الله يخرب بيتك انا بردك عملت كده .. فالاول راح فقع عين حصانه ، و راح قال للتاني, فالتاني قاله الله يخرب بيتك انا بردك عملت كده .. فالاول قاله انت هتصدعنى في دماغي .. خدت انت الحصان الاسود وانا الحصان البيض .

* اتنين حشاشين قاعدين مسطولين فيهم واحد فشار قال لتانى تصدق عارف مين الكان قاعد معايه امبارح قاله مين أبو لهب و أبو جهل فقاله ياراجل دول ماتوا من زمان قاله طيب اسئل ابنى احمد قاله يااحمد قاله نعم يا بابا قاله مين الكان قاعد معايا امبارح قله والله مش فاكر بس العر بيه الكانت واقفه كان مكتوب عليها ملاكى قريش .

* واحد منحوس خبطته عربية ومات فروحه طلعت خبطتها طيارة .

* اتنين حراميه دخلوا بيت واحد منهم دخل البلكونه ، شوية وصاحب البيت دخل عليه فقالوه انت بتعمل ايه هنا؟ .. قاله انا كنت بحارب اليهود بالطياره و بدمر فيهم ، لحد لما طيارتي عطلت و انا نطيت بالبراشوت و نزلت في بلكونته . ..قاله ايوه كده تعجبنى ، مش التاني اللي قاعدلي في البانيو و بيقول علي نفسه من الضفاضع البشريه!

* مره واحد فشار قوي بيقول لصاحبه انا كنت ماشى فى الصحره طلع عليا اسد نطيت في البحر،صاحبه قاله بحر ايه بس اللي فى الصحرا، قال لا انا قلت لقيت ابو الهول اتشعلقت فى رقبته، صاحبه قاله وايه اللي جاب ابو الهول في الصحرا، فقال وانا ماشي فى الصحرا طلع عليا اسد أكلنى.. ارتحت .

* مرة إتنين مساطيل واحد بيقول التانى هما القدماء المصرين بنوا الهرم فى اد ايه .. قاله 50 سنة قاله ياه ليه ؟ قاله اصل كل ما يرصوا حجرين الحكومة تكبس عليهم

* واحد ال للدكتور والنبى انا عايز اتعالج عندك قاله خير يا ابنى قاله كل مبكلم اى حد فى اى موضوع بنسى الكلام الى انا قلته قاله هى الحالة دية بتجيلك كل اد اية قال له حالة ايه .

* صرصار في العنايه المركزه بيسال صرصار جمبه بيقولو بيرسول ..؟ قالو لا فردة شبشب .

* الراديو:والاعب بيشوط بمشط رجله ياه بتيجى في المقص صبي الحلاق:إلحق يا معلم بيلعبوا في العدة .

* واحد غبى حط إيده في جردل فيه مية نار فحس ان صباع من اصابعه ناقصة .. فحط رأسه في الجردل عشان يدور 

عليه .
* دكتور اسنان كان مصاحب شله وخلع منها .

* اتنين زهقوا من التأليس عليهم فسافروا الهند.أول مانزلوا من الطائرة لقوا الهنود بينحنوا عشان يحيوهم فواحد 

منهم سأل الثاني هما بيحترمونا كدة ليه ؟ قال له أصلهم هنا بيعبدوا البقر.

* واحد حانوتي ربنا فتحها عليه و فتح محل فكهاني .. كل يوم في المحل يقعد ينادي :
المووووووز علينا حق !!!

* واحد غبى حط إيده في جردل فيه مية نار فحس ان صباع من اصابعه ناقصة .. فحط رأسه في الجردل عشان يدور عليه .

* واحد سباك راح للدكتور (يكشف):الدكتور ال مراته الحوض مكسور ال له مش المهم الحنفيه شغاله .

* واحد بيسأل الحلاق ايه الراس الوحيده الي ما حلقتش للها قاله راس السنه .

* مره حرامى سرق فرخه وراح يكله على شط النيل فشافه عسكري وقل له مسكتك ياحرامى الفراخ ، والريش جنبك اهو … فقال له الحرامي لا ياشاويش دي نزلت تستحمى وقالت لى خلي باللك من هدومي .

* مرة اتنين في كلية هندسة عايزين يبقوا مهندسين واحد راح المهندسين والتاني مدينة نصر .

* مساطيل قاعدين بيصيدوا جراد، عدّت من فوقيهم هليكوبتر .. واحد منهم قال جت أمهم .. استخب
وا استخبوا .

الزوجه لزوجها : ياريتنى جريدة عشان اكون فى ايدك كل يوم الزوج: ياريتك نتيجة اغيرها كل سنة .
* مرة ظابط اتجوز مدرسة خلفوا سلاح التلميذ .

* واحد حب يوصل بلده بسرعة ركب القطر وقعد يجرى فيه 

,
* مرة واحد بلديتنا نزل في محطة الرمل رجله غرزت

لفه كده وراجعلكم تاني

[وحدهم المديرون لديهم صلاحيات معاينة هذه الصورة]

description نكت هتخلي البنات تحرق المنتدى  Emptyرد: نكت هتخلي البنات تحرق المنتدى

more_horiz
هههههههههههههههههههههههههه

و الله نكت حلوه

شكرا لاضافتك الموضوع
privacy_tip صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
power_settings_newقم بتسجيل الدخول للرد