شبكه و منتديات احدث البرامج
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

دخول

شبكه, منتديات, منتديات احدث البرامج, احدث, البرامج, لمحبى, البرامج, بانواعها, برامج المحمول, ثيمات, المحمول, برامج, كمبيوتر,

descriptionلو عايز تربح من النت بالاف الدولارات وفلوسك تجيلك لحد عندك يبقي لازم تخش هنا حصريا على منتديات احدث البرامج Emptyلو عايز تربح من النت بالاف الدولارات وفلوسك تجيلك لحد عندك يبقي لازم تخش هنا حصريا على منتديات احدث البرامج

more_horiz
حصريا على منتديات احدث البرامج لو عايز تربح من النت بالاف الدولارات وفلوسك تجيلك لحد عندك يبقي لازم تخش هنا حصريا على منتديات احدث البرامجحصريا على منتديات احدث البرامج لو عايز تربح من النت بالاف الدولارات وفلوسك تجيلك لحد عندك يبقي لازم تخش هنا حصريا على منتديات احدث البرامج

بسم الله الرحمن الرحيم

ايوه صحيح ممكن , مش مصدق ليه ,دلوقتي تقدر تاخد مرتب شهري يصل الي 400 دولار شهريا وكمان يوصلك لحد البيت\

انا زيك ماكنتش مصدق لحد مجربت بنفسي

عارف ,هتقولي ازاي, اقولك بص وركز معايا 5دقايق لان ممكن ال5دقايق دول يغيروا مستقبلك
ا
لطريقة هي عرض الدعايات على شاشتك من خلال برنامج يتم تحميله من الشركة و مقابل هذه الإعلانات فإنك ستربح أموالاً والبرنامج يحتاج إلى اشتراك وملء البينات الصحيحة

تقو م الشركة بالدعاية والإعلان عن طريق برنامج صغير يتم تنزيله من الشبكة وتنصيبه على الكمبيوتر وهو عبارة عن شاشة صغيرة تظهر فى أعلى الشاشة وفوق المتصفح مباشرة لكي يعرض لك
إ
علانات إشهارية من جميع شركات العالم أو بمعنى آخر دعاية وإعلان لتتعرف على منتجات تلك الشركات فربما تتعامل مع إحداها مثلا أو ربما تبلغ أصدقائك ومعارفك وجيرانك

عن تلك الشركات وستعطيك شركة الإعلانات نسبة من مصاريف الدعاية والإعلان وتكون تلك النسبة دولار عن كل 1000 نقطه اي حوالي الساعه تقضيها على الانترنت

(1000 نقطة=1ساعة=10دولار)

ويتم حساب النقط هذه بواسطة عداد داخل البرنامج الذي سيظهر أمامك أعلى الشاشة يشبه عداد الثواني إذا كان جهازك بطيئا فربما تقل النقاط بسبب هذا البطء وتكون ال 1000

نقطه في ساعه ونصف مثلا المهم ان 1000 نقطه = 10 دولار
إ
نها حقيقة لا خيال ولن تدفع أي مصاريف إطلاقا سوى تنزيل البرنامج فقط انهم يريدون توصيل إعلاناتهم إليك أينما كنت وهذه اسهل طريقة لكي يصل إليك الإعلان بسهولة

وسيدفعون لك المال لكي تشاهد إعلانات آلاف الشركات المتنافسة إنها شركات ضخمة وعالمية تدفع بالملايين بل بالمليارات على تلك الدعاية والإعلانات فلا تتردد الأمر لا يحتاج

منك شئ سوى مشاهدة الإعلانات ويمكنك أيضا أن تتصفح مواقعك المفضلة وتتجول في الإنترنت كما تشاء فلن يعوقك هذا البرنامج إطلاقا

كما اضافت هذه الشركة موخرا العديد من العروض التى تمكنكم من جمع مئات الدولارات

طريقة البرنامج :-
ا
لطريقة هي عرض الدعايات على شاشتك من خلال برنامج يتم تحميله من الشركة و مقابل هذه الإعلانات فإنك ستربح أموالاً والبرنامج يحتاج إلى اشتراك وملء البينات الصحيحة

سؤال مهم :-

هل أنا لازم أتطلع على هذه الإعلانات ؟

لا طبعا أنت فقط دعه شغالاً واشتغل على الانترنت مثل كل مرة ,المهم انك تترك البرنامج يعرض الإعلانات على شاشتك

طريقة الإشتراك :-

اولا يجب عليك الذهاب إلى صفحة التسجيل وهي هنا:

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

إضغط عليها

بعد ذلك اتبع الخطوات التاليه

أدخل اسم للدخول Login

كلمة السر password

تكرار كلمة السر Verify password

الاسم الاول First name

الاسم الاخير Last name ولازم يكون اسمك الحقيقي علشان الشيك هيتبعت بالاسم ده

اسم الشارع Street address

المدينة City

الرقم البريدي Zip postal code وبرده لازم يكون حقيقي ولو مش عارف الرقم البريدي لمنطقتك ممكن تجيبه من هنا

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

اذا كنت خارج امريكا اتركه فارغا State

اتركه فارغا Province

اسم دولتك Country

البريد الإلكترونيE- mail address

اعادة ادخال البريد الإلكتروني Verify e- mail address

Year of birt

تاريخ ميلادك

ذكر ام انثى

Education

درجة تعليمك

Annual household income

متوسط دخلك السنوي

Industry

عملك او صناعتك

Title
ا
ختر other

وبعد ذلك تأتيك مجموعتين

واختار من المجموعة الاولى اربع او خمس اختيارات

ومن المجموعة الثانية اربع اختيارات

واترك الباقي كما هو ولكن ضع علامة صح بجانب الجملة

have read and understand the member agreement.

وبعد ذلك اضغط على submit registration

تظهر لك نافذه لتحميل البرنامج

Download اضغط على زر

سوف يبدأ تحميل البرنامج مع العلم أنه يجب أن تكون متصلا بالنت

ياخذ التحميل حوالي 10 ثواني

وبعدين هتوصلك رساله تفعيلAction Required - Confirm Your Membership لليوزر بتاعك علي الايميل اللي سجلت بيه ويفضل تعمل ايميل مخصوص للموضوع ده اضغط علي الرابط جوه الرساله ليتم تفعيل حسابك

بعدها

بعد تثبيت البرنامج سوف تضهر النافذة التالية

Cashfiesta login
ا
دخل اسم الدخول user

كلمة السر password

واضغط ok

والان سيشتغل معك البرنامج

ملاحظة هامة : يجب عليك إغلاق البرنامج قبل الخروج من الانترنت لكي تحسب النقاط التي جمعتها وذلك بضغط exit

طريقة حسابك في الشركة

واحد يقولي ازاي اعرف حسابي كام , اقول له بسيطه بص

بعد التسجيل هتلاقي حاجه في الجنب اسمهاReferral centreاضغط عليه

سؤال مهم

واحد يسالني ويقول مش ممكن ازود حسابي اكتر من كده
ا
قول له ممكن ,بص ياعم يمكن لكل مشترك أن

يدعو آخرين للتسجيل باسمه. وهنا ستقوم كل من هذه الشركات بدفع مبلغ
إ
ضافي لهذا المشترك عن كل ساعة يقضيها من يسجلون باسمه في
ا
لإنترنت. كذلك فإذا سجل شخص ثالث باسم الشخص الثاني فإن لشخص
ا
لأول أيضاً سيحصل على مبلغ من المال عن كل ساعة يقضيها الشخص الثالث

في الإنترنت. وهذا الوضع يتسلسل لعدة مستويات
ل
تعرف اللنك الخاص

بيك اتبع هذه الخطوات وهذا اللنك هو الذي سيسجل الاعضاء الذين من طرفك

وكلما سجل عضو عن طريقك سترى العداد الثاني يزيد من شاشة
ا
لاعلانات الي فوق تشوف زر settings اضغطه وبعدها اختار account

وبعدها balance وبعد ما تضغطها تفتح الصفحه الخاصه بيك وبتشوف اول
ا
لصفحه رسالة ترحيب باسمك لو فرضنا اليوزر بتاعك: AMR - فسوف تري: WELCOME AMR

علي اليسار ستري اربع خيارات واحده منهن Edit Profile وهذا الخيار

عشان تغير معلوماتك من تغير كلمة السر وتغير البريد والعنوان والاسم
ا
لحقيقي وعشان تعرف اللنك الخاص بيك ليمين الموقع فيه خيارات

واحد منهن باسم Referral Center وبتشوف جمله هي Your referral

URL is وتحتها اللنك أو الرابط الخاص بيك

طريقة الدفع:-

يتم الدفع عن طريق شيك يوصلك لحد عنوانك الذى سجلته عند ملء البيانات تقدر تطلب فلوسك من الشركه فى النصف الاول فقط من كل شهر يجب أن يصل قيمة الشيك الى 50 دولا على الاقل ويظهر زر الدفع وما ان تضغط عليه حتى يتم تسجيل طلبك

ملاحظه :الشيك يصل فى خلال أسبوعين من تاريخ الطلب

ومن يقول ان هذه خدعة فليحكى لنا هل اتبع التعليمات ام لا وهل قام بالخطوات كاملة ام لا ام انه فقط قام بالتجربة لمدة ساعة او ساعتين فقط

فان هذه الشركة لا تبعث الشيك اذا كان الرصيد اقل من خمسين دولار اى حوالى عشر ساعات من التشغيل للبرنامج

ارجو من الاخوة الذين يصلهم الشيك ان يذكروا رايهم

ويمكن للذين يشكون فى كلامى تجربتها وخصوصا اذا كان عنهم اشتراك انترنت ثابت الاجر ولن يزيد الوقت على النت من الفاتورة

كلما اسرعت بالتسجيل كلما زادت نقاطك ودولاراتك

وملاحظه مهمه للمشتركين بعد تنزيل البرنامج وظهور شريط الاعلانات ستجد لاقصى اليسار من الصوره شخص يتحرك فاذا توقف فاضغط بالماوس على الإعلان الموجود بجانبه حتى يتحرك ويتحرك معه العداد.

descriptionلو عايز تربح من النت بالاف الدولارات وفلوسك تجيلك لحد عندك يبقي لازم تخش هنا حصريا على منتديات احدث البرامج Emptyرد: لو عايز تربح من النت بالاف الدولارات وفلوسك تجيلك لحد عندك يبقي لازم تخش هنا حصريا على منتديات احدث البرامج

more_horiz
موضوع جميل و جارى التجربه
privacy_tip صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
power_settings_newقم بتسجيل الدخول للرد